Stichting Rompro informeert u over de nieuwe samenstelling van het bestuur. Deze wijzigingen worden van kracht op 1 juni 2022:

Voorzitter: Dilek Yusuf

Vicevoorzitter: Adrian

Penningmeester: Ana-Maria Murariu

Algemeen lid: Nicoleta Mituț

Adviseurs: Cătălina Negru en Cătălina Robu

De grootste verandering is in de rol van voorzitter van Catalina Negru naar Dilek Yusuf. Hieronder delen ze met ons hun gedachten en hoop in deze tijd van overdracht.

Catalina, retrospectief:

Sinds juni heb ik mijn derde termijn aan het hoofd van ROMPRO afgerond en het stokje overgedragen aan mijn collega's in het bestuur: Dilek Yusuf, Ana-Maria Murariu, Adrian Suhanea en Nicoleta Mituț. De nieuwe voorzitter is Dilek Yusuf, die met veel toewijding en enthousiasme deze zeer belangrijke functie binnen de Stichting heeft aanvaard.

7 mooie en lonende jaren waarin we samen met iedereen die zich bij ons aansloot nuttige projecten hebben uitgevoerd om een gemeenschap op te bouwen. Dank aan iedereen die met mij geloofde in de kracht van vrijwilligerswerk voor de gemeenschap en hun energie gaven om iets goeds te doen voor anderen. Dank aan al onze vrijwilligers, aan al onze teamgenoten door de jaren heen, ieder van jullie heeft bijgedragen aan wat ROMPRO nu is.

Ik blijf vrijwilliger bij dit geweldige team en ben heel dankbaar voor alles wat we samen hebben bereikt en bedankt dat jullie er altijd voor me waren als ik steun nodig had.

Dilek, gedachten bij het begin:

Ik voel me zeer vereerd om de rol van voorzitter van de Stichting Rompro op me te nemen. In de afgelopen zeven jaar is Rompro uitgegroeid tot een betrouwbaar anker in de Roemeense gemeenschap in Nederland.

Ik ben erg onder de indruk van het team en de projecten van de Stichting. Ik vind de toewijding en professionaliteit van de vrijwilligers, afdelingscoördinatoren en het bestuur ongelooflijk!

Ik heb er alle vertrouwen in dat we samen de bestaande fundamenten verder zullen versterken en zullen werken aan de ontwikkeling van Rompro.

Onze prioriteiten zijn gericht op het versterken van het team en het aantrekken van financiële middelen. Het ontwikkelen van partnerschappen is een ander belangrijk punt. Samen zullen deze activiteiten ons helpen om aan de behoeften van de Roemeense gemeenschap te voldoen.

We wachten op je bij ons, samen staan we sterk!

Wat is jouw reactie?
0Gaaf0Upset0Liefde0Lol